HOME MY BLOGSHOP

Wednesday, May 2, 2012

kelesuan

Assalamualikum n selamat malam sumer
wah sejuk jer kan arini hujan lebat tadi
pagi plak mendung jer sampai ke petang
sangat la nikmat tambah2 masih cuti lagi
memang syiok giler

tapi badan plak tak baper sihat
seharian terbaring jer kat dalam simut
kepala pun pusiing badan pun lemah ajer
 
 
nasib petang tadi dah ok sikit
so kira dah bertenaga la dari
pagi tadi...tu pasal la mlm ni
sempat lagi hupdate blog ni
hahahaha 

ermm besok da start kerja dah
selepas bercuti panjang kat kampung
nasib badan pun macam dah ok dah blh la
p opis dengan cerianya jumpa kwn2
yang dah lama tak jumpa sok

mesti byk gosip ni...wink2
oklah nak chow dl

adios
smile wit luv

Tuesday, May 1, 2012

market pasar lontong

Assalamualaikum
hehehe tgk tajuk n3 tu...benonya sama jer pun... cuma bezanya satu bahasa malaysia satu lagi bahasa omputih satulagi nm makanan...hahahaha... ermm ni my sista la semalam dah pesan dah nk ajak g pasar arini...nk g bli sayur nak makan lontong....ntah apa la aiii mimpi...dari aritu artu lagi dok habaq nk buat lontong.... ni mesti gara2 tgk blog kengkawana dia takpun skodeng Fb sesapa ntah... hahahha so dgn rajinnya pagi tadi kul 8 dah gerak g pasar presint 8 tu.... konon nk g 7.3....hahhahaha...almaklumlah hari coti kan...faham2 jelah... so dah ke pasar ntah berjenis2 saayur dihanggut oleh my sista tu....wink den tolong jaga anak jer...pastu balik umah mandi bagai baru tolong siang2 sumer sayur siap2 pastu turn my sista ler masak...wah saya kan adik yang rajin... tgk inila kerja saya lepas siap siang2 sumer tu...ngdap lappy tgk FB...layan youtube jap...pastu hupdate citer ni...wahahaha...baguskan... oklah perut dah berbunyi so nk g makan jap...wink2..kalau rajin nanti aku merapu lagi kat sini...ok jom layan perut dengan lontong dl... ni kira brunch ar... selmat ya sumer...hahahaha
ok adios sayonara smile wit luv

HAPPY LABOUR DAY

assalamualaikum dan selamat bercuti sumer

JUST TO SAY
AND

ADIOS
smile wit luv
 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI