HOME MY BLOGSHOP

Wednesday, May 2, 2012

kelesuan

Assalamualikum n selamat malam sumer
wah sejuk jer kan arini hujan lebat tadi
pagi plak mendung jer sampai ke petang
sangat la nikmat tambah2 masih cuti lagi
memang syiok giler

tapi badan plak tak baper sihat
seharian terbaring jer kat dalam simut
kepala pun pusiing badan pun lemah ajer
 
 
nasib petang tadi dah ok sikit
so kira dah bertenaga la dari
pagi tadi...tu pasal la mlm ni
sempat lagi hupdate blog ni
hahahaha 

ermm besok da start kerja dah
selepas bercuti panjang kat kampung
nasib badan pun macam dah ok dah blh la
p opis dengan cerianya jumpa kwn2
yang dah lama tak jumpa sok

mesti byk gosip ni...wink2
oklah nak chow dl

adios
smile wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI