HOME MY BLOGSHOP

Tuesday, May 1, 2012

market pasar lontong

Assalamualaikum
hehehe tgk tajuk n3 tu...benonya sama jer pun... cuma bezanya satu bahasa malaysia satu lagi bahasa omputih satulagi nm makanan...hahahaha... ermm ni my sista la semalam dah pesan dah nk ajak g pasar arini...nk g bli sayur nak makan lontong....ntah apa la aiii mimpi...dari aritu artu lagi dok habaq nk buat lontong.... ni mesti gara2 tgk blog kengkawana dia takpun skodeng Fb sesapa ntah... hahahha so dgn rajinnya pagi tadi kul 8 dah gerak g pasar presint 8 tu.... konon nk g 7.3....hahhahaha...almaklumlah hari coti kan...faham2 jelah... so dah ke pasar ntah berjenis2 saayur dihanggut oleh my sista tu....wink den tolong jaga anak jer...pastu balik umah mandi bagai baru tolong siang2 sumer sayur siap2 pastu turn my sista ler masak...wah saya kan adik yang rajin... tgk inila kerja saya lepas siap siang2 sumer tu...ngdap lappy tgk FB...layan youtube jap...pastu hupdate citer ni...wahahaha...baguskan... oklah perut dah berbunyi so nk g makan jap...wink2..kalau rajin nanti aku merapu lagi kat sini...ok jom layan perut dengan lontong dl... ni kira brunch ar... selmat ya sumer...hahahaha
ok adios sayonara smile wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI