HOME MY BLOGSHOP

Thursday, June 10, 2010

McD and Mahkota Parade




Jalan ngan si kechik Aida kat Melaka
hehehehehehehe
just round MP n mengisi pewot
di McD sahaja..........

ndak ader kerja





ni tahap tak der kerja dah ni
g window shopping pastu nampak
benda alah ni..macam budak2
nak naik timbang ni nak tgk
mesin tu nak kata apa
hehehe nasib dia kata OK

pas dia kata OK apalagi
boleh la g melantak lagi
hahahaha sgt ler tak sopan kan



Thursday, June 3, 2010

Ku@L@ PeRLiS- @kSi Gha DiS ChoMeY




RINDU MEREKA SUMER MY BFF























Citer Lama


Boarding pass Bintulu, Kuching Baru sempat snap pict tugu Kucing



Antara mknan masy Srwk Sempat shopping kat Boulevard



cerita bulan ini

Salam 1 Malaysia
Assalamualaikum sumer warga blogger
hmmm begitu pantas masa berlalu pergi meninggalkan kita
pejam celik pejam celik sudah masuk bulan Jun
dah setengah tahun rupanya perjalanan kita
semuanya terasa begitu cepat dan pantas sekali
inilah lumrah putaran masa dalam kehidupan
+
+
+
hahahaa...
rupanya dah lama aku tak menjengah blogku ini
bukan takder bahan nak dicerita...bahan byk sgt
banyak yang nak dicoretkan kat dalam blog ni
tapi disebabkan kesibukan kerja pastu ditambah plak
dengan kemalasan yang amatlah sangat dlm diri ni
maka tak berusiklah blog aku..
ya allah nape la malas tul nak update blog ni
bila jalan2 ke blog member lain jeles plak tgk
macam2 citer ader n selalu jer dorg update
seronok rasanya menjelajah ke blog2 mereka
aiii dalam hati bila la nk update blog sendiri
hehehehehe
so harini curik sikit masa buka blog sendiri
and mulakan coretan merepek ini...
ikuti next entry ya.....citer lama br nk update
 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI