HOME MY BLOGSHOP

Saturday, January 7, 2017

JOM TAMBAH KELENGKAPAN RUMAH


Assalamualaikum

selamat malam kawan-kawan semua
amboii kan tgk tajuk bukan main lagi 
hehehe actually ni kisah ptg smlm punya 
ikut plan arini br nk p usha brg2 rumah skit 
tp smlm usband dah ajak p cari brg2 umah..
so on jelah....actually plan dah lama nk
beli perabot ni kebetulan rezeki lbh
bulan ni maka moOd Shooping
pun mcm hantu ler.....

sebenarnya dah lama dok usha perabot
kat sini http://www.idealfurniture.com.my/
sbb kat PJ ni mmg tak tau nk cari perabot kat mana
kalau di kedah bersepah lah kedai perabot murah2
hehehe...tp sejak tinggal setaun di PJ ni mmg sy
dok beli perabot di Home Furniture ni jelah
harga dia berpatutan ler jgk... mampu milik
tak caya murah.. meh nk tunjuk
****
Plan Nak Bli Ni

*
*
*
^sofa ^
sofa set, sofas, sofa for sale, modern living room, modern living room design, contemporary living room
#yang ni (pilihan usband) rak tv#
hall cupboard designs picture with cement wall, modern cupboard designs for hall, indian hall cupboard designs, hall cupboards models, hall cabinet ideas
+ngan yang ni rak kasut+
TAPI
*
*
*
*
*
sekali pergi dah tutup daaaaa...(xnega dah) mmg kecewa abis la
sebab tu jelah satu2nya tempat brg murah dan cantik yang hadaaa
terus blurrrr...takde idea mana lagi kedai murah..terus google
cari mana lg kedai yang ada dekat2 PJ kot ada yang murah
ramai y review kedai perabot dpn Balai Polis KJ murah
so terus la pegi usha2.......skali mmg ada y murah la
apalagi terus MooD ON ler....cuma rak tv seperti 
y diidamkan jer xder..tp terbekenan plak dkt
corner rack..hg blh tahan jgk so terus grab ler

MAKA
*
*
*
 inilah hasilnya
corner rack lom sampai lg sbb kena order


oklah chow dulu
bye-bye.....adios

Displaying WW3.png


No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI