HOME MY BLOGSHOP

Thursday, October 24, 2013

imbasan kenangan #4 - CITY OF DIGITAL LIGHT I-City

Assalamualaikum
selamat petang sumer
disebabkan ptg ni agak down 10 minit
muehehehehe..kahkahkah....
so moh kita buat n3 imbauan kenangan jap

Ok kali ni aya nak buat imbasan kenangan pasal I-City lagi
dulu aya penah citer pasal SNOWALK ngan TRICK MUSEUM ART
kalu dah lupa g jer kat sini.... arini nak citer pasal DIGITAL LIGHT
plak.... mesti korang2 ada yang dah penah pegi sini kan
ala yang dia buat bentuk ngan lampu2 tu..tak tau
ish2 meh aya khobakan sikit info
INFO
pada mulanya ia hanya dikenali sebagai taman tema yang 
mempunyai tarikan utamanya oleh berjuta-juta lemon
 lampu LED yang terang-terang. Ia menjadi tumpuan 
keluarga dan kanak2 utk beriadah dan terkenal
dengan pohon2 maple dan pine serta bunga
matahari yang dinyalakan pada waktu malam.
tapi skrg terdapat juga bentuk2 binatang
yang direka dgn menggunakan lampu
LED ni. mmg cantik sgt pd waktu mlm
ada tambahan permainan juga spt
spacewalk & 2 tier carousel
atau blh nk lihat 6D triller film
 HARGA
harga masuk sini RM 10, dulu mula2 aya dtg masuk free je
hahaha rega nak naik permainan plak RM 5 sorang
OPERASI
7pm-4am 
moh layan gambar2 giler2 ktorg
ngan pokok pine, maple n matahari


ok dah2 jgn juling tgk sudah
pasni nak ajak dorg g RED CARPET plak
hahahaha ok adios amigos

smile wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI