HOME MY BLOGSHOP

Saturday, September 8, 2012

# Aidilfitri 2012 # - Part 2

Assalamualaikum dan Selamat petang sumer
salam hujung minggu to all blogger

oklah untuk n3 kali ni mo sambung citer 
pasal hari raya lagi...hehehe raya belum abis so
masih boleh citer lagi kan...

ni alkisah raya ketiga ada buat kenduri
akikah untuk anak abang yang bongsu tu
so tumbanglah sekor kambing..anak pompuan la
ermm raya kedua tak gi memana pun dok umah je
layan citer menarik kat tv...hahaha malas nk raya tul 

oklah moh tgk picca yang ada
*
*
*
*
ada majlis berendoi si comey Yaya
so nila buai untuk berendoi dia...her mom do it
so cute kan

*
*
*
cer tgk sopan je dak comey ni dok dalam buai
 
*
*
tak nampak...aaa meh den zoom kan
kasi clear ini budak comey
tadaaaa
ni plak ada marhaban gitu untuk berendoi
picca agak gelap sikit kurang pencahayaan disini
harap maap yer

*
*
*
last mesti la nak tepek gambar cik blog jugak
hahaha tengok tu muka dah berminyak dah tapi hada
aku kesah mau tepek jugak.. me n yaya

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI