HOME MY BLOGSHOP

Monday, April 2, 2012

#sukan anak sedara#

Assalamualaikum
Selamat Petang Sumer
jom mengisi masa sebelum balik ke rumah
hehehehe ptg2 cam gini baru sempat nak godek2 blog ni
pepagi hari tadi busy siapkan kerja-kerja dulu
pekerja dedikasi katanya....harini tak kena
penyakit monday blues so berjaya la
mengclearkan meja ku.. hihihi

ok ni nak citer kisah hari Sabtu haritu
kebetulan minggu tu turun Melaka sebab dah lama
tak jenguk dua badik comey kat sana
so ibu dia pun dah msg tnya bila 
nak turun Melaka
aihh busy nau mak lang kamu ni kan
hahahaha busy ngan program kengkawan

so Jumaat malam tu terus la pecut g Melaka
ingatkan tak der la sesak jalannya sekali amik ko
kereta berpusu-pusu...heran aku mana la dorg ni nk pegi
biasa 1 1/2 jam aku dah sampai ini dekat 2jam lebih
baru aku sampai Melaka macam nak tercabut kaki 
tangan aku dok tekan clash ngan tukar gear je

kebetulan plak hari Sabtu u mmg hari sukan 
sekolah anak buah aku...tu y xcited trun melaka tu
sebab dia masuk 2 acara..nk bg semangat la kononnya
sesudah subuh dua badik ni dah siap nk g sukan
pedahal tgh hujan lagi ni....aku pun terlompat la
bangun siap2 jugak...hahahaha

cer la tgk muka dua badik ni
ni plak tgh beratur nyanyi lagu sekolah
ngan dah start sukan...tu dok tgk kawan2 main
acara lari pecut....amik ko dah macam berkubang dah
apa taknya baru jer lpas ujan

moh layan video y tak seberapa ini
video

wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI