HOME MY BLOGSHOP

Thursday, April 12, 2012

#Program Janji Ditepati#

assalamualaikum
selamat petang sumer
selamat kembali bekerja setelah
bercuti seharian

moh2 nak citer kesah ari sabtu aritu
wah lama nau aku peram dalam draft ni
well aku mmg suka buat pekasam gbr2 aku ni
hahahahahaha

jom tgk ni

well biasala kalau korang tgk brita ari Sabtu tu mesti korang tau
apa menda ni kan...ni bukan janji aku ok...hahahah ni sumer program
Jelajah Janji Ditepati oleh PM lor... biasa la akukan SYMP so
kena la follow jugak...first Program ni kat batu Pahat
Program ni actually more to karnival la kerjasama
dengan Media Prima

jom tgk apa ada
ni ler booth Kesihatan...anjuran PKD Bt Pahat
ramai ler jugak pengunjung yang serbu nak buat pemeriksaan
kesihatan dan derma darah
ni plak our top management ler
busy berdiskusi...aku tukang hambik gbr jer
tak sempat nk salam PM sebab ramai giler bodyguard dia
org sibuk dok congok tengah padang
dengar PM bagi speech aku plak sibuk 
merayap dari satu booth ke satu booth... bosan lor
hahhahaa aku kan kurang minat politik bagai ni
so moh cuci mata tgk booth jiran ada retis rupanya
jom singgah jap ... nk g dekat tak leh sebab pakai baju
batik bagai kang kantoi plak...jenuh aku 
ada Danny ngan sapa ntah nama retis tu
(maap ler ilang ingatan jap)
pas dah habis aku tawaf booth2 kat situ
dgn langkah kaki yang malas g ler jugak bejemur
tgh padang tu dgr apa plak yang nak diumumkan oleh PM
sambil2 tu sempat lagi kerling2 kat pentas berita TV3
hahahah jom snap pict penyampai yang comel ni
hahahahaha

oklah adios
tu saja storymorynya

wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI