HOME MY BLOGSHOP

Tuesday, April 3, 2012

# drift dulu #

Assalamualaikum 
Selamat Petang Sumer
wah sejuk sangat kat dalam opis ni
sekali jenguk kat luaq uap-upanya ujan da
patut la sejuk semacam jer..hehehehe

oklah macam biasa sebelum balik aku 
nak hupdate blog ni dulu...chehhh tekuh rajin ni
ngehngehngeh

meh ni ambo nak citer pasal ahad lepas
biasa la aku ni mmg suka kumpul dalam draft banyak2
so korang layan jelah kan...wihihihihi

alkisahnya ahad lepas nak bawak anak buah aku
g jenguk pak cik van dia.... rindu katanya...uiiii bukan main ko
hehehe...so ari tersebut pn ada kenduri jiran abg aku
kawin jugak...meriah nau jiran2 abg aku ni
so after makan kenduri... terus la siap2

pastu masa otw tu abg aku ckp nk g layan drift dulu
kebetulan tempatnya kat sebelah highway dan mmg laluan
yang sama pun...so we all follow jelah...chewah semangat nak 
masuk litar ni sekali dia ckp dah final bang kalau masuk 
kena bayar rugi jer...hahahaha baik nau ler org tu
so we all pn decide nengok dr tepi highway sudah

jom layan picca 
kan main lagi sampai berasap2 aaa
tak sah ler lau takder
gambar tuan tanah kan
sementara dok nunggu drift start jom
posing dulu bersama dua badik noty ini
ada video drift benonya tp tak leh upload
huhuhu kuciwanya...len kali la aku try lagi ea
adios

wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI