HOME MY BLOGSHOP

Friday, March 16, 2012

sate betukar jadi sup

Assalamualaikum
Salam Jumaat sumer
apa citer korang arini..aku arini
terlebih rajin sampai sumer kerja pun tak siap
hahahaha...sebab dah terlebih rajin katanya
korang paham-paham ker sendiri ya

oklah jom tgk menda aku nak merapu
pada hari Jumaat yang mulia ini

ni pasal opismate aku yang tetiba teringin
amat nak makan sate kat UK tu,,hamboi ko UK
hahaha eh eh bukan United Kingdom ke haper ea
ni restoran Urat Keting kat bangi tu...ngidam nk makan sate
acu tengahari tadi kuar ler g Bangi nun....aku pun tompang
excited jugak ler sbb nk mkn sate ni kan
sekali ko sate tak der ar plak coz ptg
baru mula operasi....ngeh3
(cian kat nad)

alih2 dari mau makan sate bertukar
makan nasi ngan sup keting ler jadinya
alang2 dah ader kat situ kan so cuba la try
org kata sedap sangat kan tapi pada aku
hmmm biasa-biasa ajer la tak shedap sgt
mayb tak kena ngan tekak aku kot

pastu on da way balik memasing
teringin nk mkn ice cream ler plak
haper lagi nampak jer lambang ni McD
terus ler singgah jap beli ice cream
semata..hahaha..tgk la nafsu mkn
ktorg pada ari jumaat ni sungguhla
murni kan...hahahahah

oklah jom layan picca
bubur tu menu breakfast pagi td

thanks to ummu n nad

wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI