HOME MY BLOGSHOP

Tuesday, March 13, 2012

celebrate my day~

Assalamualaikum
yuhoooooooooooooooo
selamat petang all...tadaaaa

9 mac 1985 jam 8.45 pagi
saya dilahirkan dari rahim ibu saya
pejam celik pejam celik saya dah beso dah
dah umur 27 tahun dah....hehehe tp perangai mcm
kanak-kanak ribena lagi...perasaan jap

sebab minggu ni banyak sangat kije
jadinya saya tak ader sambut birthday
macam tahun2 sebelum ni....huhuhuhu sedih

tp member2 saya bawa saya g
makan-makan kat Shah Alam..sukanya
pastu g jalan2 plak...thanks to them

mkn kat Restoran Orkid Thai
sambil2 tunggu makan posing dulu
tadaaa ni la antara hidangan yang dipesan
sedappppp jugak
after perut da kenyang apalagi jom
jalan2 plak....we all g I-City...asalnya g Cherakah
sekali dah tutup daaa so dtg ler I-City

jom layan picca

wahhhhh sangat sejuk ooooo beku kaki2
sbb just pakai sandle tak pakai kasut...hahaha
asyik kuar masuk jer coz sejuk amat
apapun posing dulu
tadaaaa...grrrrrrrrrrrr peace
wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI