HOME MY BLOGSHOP

Monday, March 12, 2012

Broga HiLL- Part 1

Assalamualaikum
walaweiii busy giler dalam dua minggu ni
dak sempat nak hupdate blog, nk blogwalking pun
dak hado masa sekarang ni...wakakakaka

tiap2 ari kena balik kul 7 8 malam
arini jer boleh balik awal skit so dapatla
aku nak mencuri masa sambil nunggu sistem yang lembap
ni menghupdate blog yang dah berapa ari aku tak jenguk

ni citer Sabtu seminggu lepas
kejadian ni berlaku pada 3 Mac 2012
aku ikut Program 3M anjuran opismate aku
(mr yy nya program)
program ni kat Bukit Broga Hulu Langat
konon2 kul 7.30 dah nk mendaki ler
so xcited kul 5.30 dah bangun siap2
alih2 dekat kul 8 jugak br start

jom layan pict y sempat di snap
+
+
+
nengok muka memasing :)
antara member2 yang join
laluan yang agak mencabar ooo semasa mendaki

tadaaa sempat berposing
masa ni dah nak sampai puncak dah

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI