HOME MY BLOGSHOP

Tuesday, February 14, 2012

waktunya telah tiba

Assalamualaikum
Selamat Petang Sumer

wahhh aikkkk semalam hari malas
harini plak hari aku mengantuk tak hengat
mengantuk giler kot..pepagi lagi aku dah
tak tentu hala jdnya masuk bawah meja la
dok blakang kusi ler sume gara2 nk cari
port lelap mata jap...dahsyat tul kan
ni sumer gara2 layan vcd sampai
pepagi buta gara2 tak leh tido

eh apahal lak citer pasl ngantuk bagai ni
ok ok back to the topic ya...ni kalau u all baca n3
ni pasti fikir macam2 kan...pastu uat conclusion sendiri
takde apa y kritikal atau y seram pun..hehehehe

ni nak citer pasal member opis aku
ermm dia dah abis kontrak dah awal bulan 2 aritu
huhuhu sedih aku...ni kira member susah senang gak ler
member yang suka ngulau macam aku, member yang
jadi peneman aku g breakfast pepagi ari, member y
tlg ketuk ketak card aku kalu aku lambat sampai
(y lain member gak tp y ni je kepala ngulau cam aku..
kwn yang len tu baik sgt sbb bz uat kije jer, dok opis)


huhuhuhu sedih bangat mamadina
dulu berlima pastu sorg g DPA tinggal berempat
pastu sorg dah membawa haluan sendiri kini tggl ber3
uhukuhuk dah takder org teman g bekpes ngan aku lagi
skrg g mkn pagi sensorg jer sbb y len tu masuk 8.30
huhuhuhu wei kengkawanku masuk ler kije kul 8.00
leh ar teman aku g bekpes pepagi....:(
(tak pun mamadina ko meh ar kije sini balik)

ni la pict y sempat we all snap


No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI