HOME MY BLOGSHOP

Monday, February 13, 2012

Middle of Februari

Assalamualaikum frenz
have a nice day

ya Allah cepat sungguh masa berlalu kan
tup tap tup tap tgk kelender dah 13 hb dah
rasa macam br jer masuk bulan Februari ni
aiii masa masa,,,,knapa la ko begitu cepat
berlalu...(pakai bateri cap apa ni ar hehehe)
kira cam dah lama tak godek blog ni

tapi bila check balik kalender ermm mmg ler
banyak sangat cuti awal bulan aritu...hehehehehe
mmg ler rasa macam cepat jer masa tu pergi
biasa ler bila dah cuti tu cik blog ni mmg la
malas nk update blog sebab kat umah
line tenet lambat giler.. nm jer dok
level atas skali tp line hampeh

tambah plak busy ngan meeting n site visit
siapkan report n minit mesorat bagai,,,hmmm
so bertambah malas ler aku nk godek blog ni
kalau buka pun just blog walking jer tu pun
tgk2 jer...pemalas tahap gaban ler rasa

sbb aku malas nk citer pjg2 so
aku just list apa y buat aku malas
nak hupdate blog ni start awal bulan Feb sampai arini

1 feb: cuti hari wilayah - dtg opis teman opismate uat kije
2 feb: settle SKT 2012 (bos dah minta)
3 feb: Mesorat penilaian bersama student (arr boson doh)
4 feb: attend exam penguasa kastam
5-7 feb: cuti dok umah jer ar (tenet macam siput)
8 feb: ada site visit kat IKN
9 feb : ada jamuan unit-nanti aku tepek gbr ea
10 feb: Mesorat kat ICU, JPM

*********************************************
tapi benonya aku bz dok mentelaah untuk exam 4 hb tu
tu pasal ler aku malas nk hupdate blog ni,,,,hehehehe
apapun aku sgt2 harap korg tolong ar doakan agar aku
pass exam tu...uhuhuhu dah tak larat attend xm dah


smile wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI