HOME MY BLOGSHOP

Monday, February 20, 2012

conteng-conteng

Hai Sumer
Assalamualaikum
Selamat petang youallssss

ermm nak citer pasal hari minggu yang lepas
actually takder g memana pun...dok relax kat umah jer
membuta dan kemas bilik jer...hari cuti jer baru ler
rajin nak mengemas bilik yang dah semak ngan
rambut2 dan kain baju tu...hari kerja malas
balik rumah layan citer kat tv jer
tu citer ari sabtu

hari Ahad plak ada weeding anak staff opis
dekat jer tempat majlis tu kata org depan tangga umah jer
hahaha...mmg ler depan blok aku jer kalau tak p
nampak sangat ler pemalasnya kannnnn
eh apa kena mengena ngan tajuk n3 nikan

actually ader kena mengena
ni sumer gara2 nak g weeding tu lah
hehhehehe....akak kita ni rajin ler plak nak
tolong conteng2...bukan conteng kertas ker dinding
tapi conteng muka den yang tak comey ni.. lau ikut
dennn tepek bedak ngan calit lipstik jer dah cukup
tapi untuk tidak menghampakan bakat akak kita
yang teror make up ni maka aku pun tadah jer
la muka ni....jadi kanvas jap utk diconteng
dan inilah hasilnya
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
bertambah comel rupanya
(gelak2,puji diri sendiri tak salahkan)
hahahahahahahahahahahaha
tak caya tgk ler
+
+
+
+
+
+
hasil org y teror make up
last but not least
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa

creadit to my sister...tak yah den g blajar make up
dah ader org tolong conteng2 muka ni dah

smile wit luv

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI