HOME MY BLOGSHOP

Friday, January 6, 2012

Holiday @ Ao Nang Krabi - Part 2.1

Salam
ok lets continue
before go to mandi manda kena la isi pewot dulu
nasib ler ada gerai org islam kat sana..lega rasa
sebab dia pandai cakap melayu tak payah le
we all nak speaking speaking bagai kan
org pattani yang masak...sedap bangat
kat sana menu ari2 mkn tom yam jer
kat gerai ni ada jual laksa so try ar
dap jugak laksa dia mkn ngan
kuah lemak campur ulam2

nilah pulau y aku ckp tu
dr satu pulau nk ke pulau yang kat bawah tu
dekat jer jln kaki pun boleh sbb air cetek sgt
cuma y pic dua atas tu jauh skit kena naik bot
nilah pulau y aku ckp jln kaki tu
aku mandi kat blkg pulau tu arrr
best sgt wlpn tghari terik tp redup jer
kat blkg pulau tu so takder la sunburn
org pun tak ramai so bebas ar ko nak mandi
sebab dorg mls nk jln g pulau tu
tgk ar dua badik tu suka nau dpt kapal
tok petronas kasi...hehehe
oklah adios
tunggu aku update part 1 ea

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI