HOME MY BLOGSHOP

Tuesday, November 8, 2011

^saya kena penyakit^

asslamualaikum
nak bagi tau hari saya sangatlah MALAS
dari pagi sampai ke petang nak siapkan report
tapi sampai sudah report tak jugak siap2

Arini saya dah kena penyakit
+
+
+
+
+
+
+
penyakit apa? cuba tgk kat bawah ni
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+


hahahaha nasib baik aku tak melakukan aksi
seperti si meow2 ini...kalau tak mau lari sumer org

ermmm

SEBAB
+
+
+
+
+
+
+

tgk tu alasan jer kan
apa ko hingat org nk kasi ko g
kursus cmner nak elak ko jadi malas ker
uit si tuan blog jgn nk mimpi ea...kije ko melambak
saper nak kasi ko g kursus lelama ar...

takder org nk bawa g kursus
hamik koooooooooooooooooo
+
+
+
+
+
TAPI
cuba amalkan ini boleh dapat 2 dalam 1


PERINGATAN
kalau dah mmg spesis malas tahap cipan tak leh
nak uat apa ler kan....tak dpt nk nolong....wakakaka

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI