HOME MY BLOGSHOP

Monday, November 28, 2011

27112011~present 4 myself

haiiii
Assalamualaikum
belum terlambat kan untuk ucap Selamat Tahun Baru
1 Muharam1433 Maal Hijrah
*** SALAM MAAL HIJRAH***

tu pada yang bercuti selamat bercuti
aya datang opis arini sekejap sbb byk
sgt kerja nak kena settle.... so rajinkan diri ler
semalam pagi aku g main futsal kat Setapak

hahahaha first time kot main futsal ni
bukan main sesaja tau....ni game anjuran P&ST KKM
hahhaha kelakar plak rasanya...tak penah2
seumur hidup main bola kot, sekali main
habis sakit urat2 kaki aku mcm nak tercabut
dah ler trun latihan sekali jer...mmg dahsyat ar
tapi tahniah ar sbb dapt 2nd place BPP
wahahahaha bangga siot
**maaf riak sekejap di situ

eh apa kena mengena
ngan n3 kat atas tu kan
heheheheheheehehehehehe
giler gelak tak hengat duniaaa

sebenarnya yang kat bawah ni
baru ler kena ngan n3 kat atas tu
apadia.... jeng jeng jeng
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
tekan ler lagi sikit legi
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
eh jgn ler marah
ok ok saya bagi tau
+
+
+
+
+
+
tadaaaa
nilah dia present 4 myself
org lain dah berzaman ader kan
aku jer br hegeh2 nk ader menda ni
anyway ada aku kesah
hahahahaha
cewi jap ngan gadjet br
finally dpt jugak selepas berkira2 nk
membeli hp cap apa.....kuengkuengkueng
GALAXYSII~ now it mine

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI