HOME MY BLOGSHOP

Saturday, April 2, 2011

Me AnD fLOweR


Salam
aii wah dah lama tak berupdate
blog ni...sibuk giler ngan kerja lately ni
outstation la overtime la..huhuhu
ni pun sumer citer lama yang nak jugak
di hup date kat dlm blog ni
hahahahahaha

ni citer bulan Mac
masa ni g Outstation ke Selangor
org kata apa sambil menyelam minum air
ni lah dia....sempat lagi g jalan kat gerai orkid
ni kalau tak salah lepas g tgk projek kat sg buloh
pastu ktorg g merayap tgk orkid sbb org kat situ
ckp ada gerai orkid...rugi kalau tak pi tgk
so ktorg pun p ler jalan2 tgk, beli tak pun..
orkid kat situ cantik2 sumer
tak caya tgk ler kat gbr tu
hehehehe

ok lah adios

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI