HOME MY BLOGSHOP

Sunday, March 6, 2011

TeNsiOn StReSs

Jumaat StOrY
Jeng.... Jeng... Jeng
After a week siapkan kerja sendirian
akhirnya everything has done successful
with approval from my big big bos
happy giler lol rasanya
rasanya aku jadi macam ni la
*
*
*kalau blh nk jer lompat kat dalam opis tu
hahhahahaaha
+
+
tapi apa kena mengena N3 ni kan
kata dah gumbira pesal lak nk stress kan
yelah kegembiraan aku ni tak dan nak
sampai sejam pun pastu aku terus jer
jadi macam ni ha.......gara2.... tut tut tut
tak pepasal jer sumer hasil kerja
aku nak diubah sesuka ati jer......
yang peliknya sumer tu aku dah dat approval
tp sebab reason ntah apa2 ntah tak pepasal
jer suh aku uat semula kerja yang dah seminggu
aku hadap sorg2 tu semula..... tak ker aku rasa macam
*
*
*
nak jer buat macam ni kan....argggggg
lelama boleh dapt penyakit aku kalau gini

InFo




No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI