HOME MY BLOGSHOP

Sunday, March 6, 2011

FriDaY niTe WiT mY PreNz

sebab arini aku stress giler kan
so malam tu aku kuar ngan MoOn n Ummu
aik cmner lak leh kuar ngan MOOn kan
ar sebenarnya dia dtg KL sebab ade confrence
so alang2 dia ada kat KL ni kan ktorg pun
planning tuk jumpa dia ler kan...
kebetulan plak aku tgh stress so mmg sesuai ler
untuk ber Friday Nite ler sgt kan hahhahahaha
*
*
*

buang sumer stress kata kawan2 ku tuk arini
(ader ke patut suh aku sambung ari Isnin lak)
tp tu ar Ummu bawak ktorg g jalan2 kat sini
pas jalan2 kat dalam gedung yang beso ni
pewot pun dah berbunyi lagu keroncong kan
apa lagi kitaorg pun.........pegi ler makan plak kan
so the pilot for that nite is Ummu la
coz dia lagi cekap kan kat tmpt dia
pas kenyang mkn gossip sumer
mata pun dah kuyu dah kan
ktorg pun g ler check in

sekali ko...service dia cam hampes
lambat nak mam......
hotel kira famous ar jugak
tp service kat otel ah beng lagi bagus
kot rasanya...dah ler mahal macam otel berbintang2
nasib baik bukan aku yang byr..hehhehe
oklah...c u later ar..stop mrh2 tuk arini

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI