HOME MY BLOGSHOP

Friday, March 4, 2011

CheRaTinG iN ResOrT

WeLcOmE to CheRaTinG

Amik kau semyum lebonya
bukan apa awal bulan Februari
aritu aku kena g outstation kat Kemaman
Kemaman ngan Chearating dah dekat
so alang2 dah sampai sana
kitaorang pun check ini la kat Cherating
tu namanya sambil nyelam minum air
(pastu tak ker tersedak2..hahaha)

bukan nk citer pasal kerja arini
nak citer pasal resort yang sangat
aku dok tu cantik... dekat sgt ngan laut
betul2 kat pantai... syiok ooo

tak caya tgk ni

kan betul2 kat laut...
masa ni air lum pasang lagi
kalau time air pasang beso
air dia sampai kat bawah
beranda chalet tu..... bygkan
kira dok kat beranda chalet
blh terus terjun ar kiranya
(tp resort yang betul2 dekat ngan laut la)

ni plaksbb sampai Cherating pun dah mlm
jadi tak sempat la nk jln2 kat pantai
jadinya besok pepagi tu pas subuh
dah mandi sumer kuar ar g jln2
kat pantai tu..... air surut so
kalau nk g kat air jauh nun
ketengah... malas la plak nak jln
jauh2 jadi dok jelah lepak kat batu2
yang ada kat situ tunggu matahari terbit
sementara nk tunggu g breakfast ngan yang lain

*********************
dorg dah panggil g brekfast dah pastu
nak kena g uat kerja plak..... len kali citer
pi outstation tempat lain plak
***********************

Info
resort ni dekat ngan Club Med
Impiana Resort ngan Legend
rate resort semalam dalam
RM 160 - RM 250




No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI