HOME MY BLOGSHOP

Tuesday, November 2, 2010

KamPungKu dilanda BanJiR


˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ hai kawan-kawan˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

dilarang main hujan.... sediakan sebelum hujan.....

memandangkan sekarang ni musim hujan di beberapa negeri di
Malaysia terutamanya di sebelah utara dan pantai timur kan
(kat kedah hujan turun dari hari Sabtu ritu lagi....huhuhuhuhu)
so kepada mak bapak yang ada anak tu tolong la awasi anak2 anda
dan diri anda sendiri...hahaha (nasihat baik punya, sila amik perhatian)

apa kena mengena hujan ngan akunya en3 ni...arr mesti la ader
semalam my mom call lepas Magrib... bgtau kampung banjir
OMG.... so my mom siap pesan suh tengok berita kat tv lagi
ingatkan gbr umah masuk TV ker kan...rupanya nak suh tgk
kawasan banjir jer...sgt2 teruk jugak la banjir kali ni tapi alhamdulillah
rumah kat kampung tak dinaiki air sebab kawasan tinggi n jauh dari sungai

before this pun penah banjir jugak.... biasanya kalau dah banjir ni umah
mesti akan terputus perhubungannya...sbb kawasan rumah kitaorang kat tengah2
so macam terkepung la jadi pulau kat tengah2 tu.... tp mujur la
kat kawasan tu ada kedai so takder la terputus bekalan makanan ker
apa ker.....bygkan kawasan2 yang kat dalam kampung yang jauh dari kedai2
ni...boleh terputus bekalan makanan tu.... (ada kaitan ker)...hehehehe

*kampungku nama Padang Terap ,Kedah ok

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI