HOME MY BLOGSHOP

Friday, November 5, 2010

DaDih CoKLaT


Salam satu Malaysia sumer
HAppy Depavali Day

ok actually tak der yang menarik pun...
arini cuti so saya ber'holiday' kat Melaka
cuti lama kan so jalan2 ler kat umah abg
lagipun dah lama tak jumpa 2org anak buah
y tinggal kat Melaka ni...

eh apa kena mengena gbr kat atas tu ngan citer saya tu
hhehehe sebenarnya nak citer saya buat dadih
gini citernya.........semalam terajin la plak
g dapur nmpk dadih yang beli ntah bila ntah
ader lagi kat rak dapur tu...hehehe bila la nk jadi dadih kan
dok je dlm kotak tu....so dtg la angin rajin
nak masak dadih tu....senang jer nk sediakan
sbb just masukkan air n masukkan perisa dadih tu
pastu masak sampai mendidih n make sure
kena selalu kacau kalau tak dia jadi tak sebati
taraa tak sampai 1/2 jam dah siap dadih ku....
so itulah hasilnya....hehehhehe....

tu jer benonya nk citer dlm entry ni..
entry balik Melaka nanti saya citer len ari
coz gbr lum transfer ke laptop lagi....hehehhe

adiyos papai...

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI