HOME MY BLOGSHOP

Friday, October 15, 2010

Saya Nak Jadi Saya Yang Dulu

H@iii.................

Mulakan hari anda dengan senyuman yang paling menawan....
mesti hari anda dipenuhi dengan keceriaan dan kegembiraan macam saya
betul ker ?

TAPI...
kenapa saya nak jadi saya yang dulu...
nak tau...sebab saya rasa sekarang ni (saya bukan diri saya)
saya selalu rasa
sgt2 tak best....
saya rasa macam saya dah tak der life
hari2 yang saya lalui sgt bosan

kalau dulu saya seorang yang sangat ceria dan happy
hari-hari saya penuh dengan
setiap masa saya sgt2 berharga...
byk aktiviti yang saya buat bersama rakan2 baik saya
tak penah ader rasa bosan dalam hidup saya..

saya nak jadi saya yang dulu....
enjoy selagi belum terikat dengan komitmen
saya tak nak bosan2 lagi..tapi macam mana?
saya tak nak
saya tak nak lagi
saya nak ceria jer
boleh ker?

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI