HOME MY BLOGSHOP

Monday, October 18, 2010

P@Rt OnE- SabTu HuJunG MiNgGu

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠· hai everybody·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
ermm selamat malam
sebenarnya en3 kali ni nak citer
pasal hujung minggu yang lepas jer

minggu lepas takder plan nak kemana2 pun
cuma nak tidur puas2 jer cover tidur dihujung minggu
punyala tak senonoh kan anak dara ni
hehehe well3
tapi baru jer berangan
tuptup pepagi lagi dah dengar siren
siren!hehehe siren dari anak2 buah yang bgun awal
arggg awalnya dak2 ni bgun aku br nakberangan bgun lambat

malasnya so golek2 la dulu
atas tilam empuk ku itu
wink.... tanda ada msg masuk
oooo upanya my sis antar msg
suh bgun jadi photographer diaarrr malasnya nk bgun.....
pastu tok3 lang lang
ank buah sy plak panggil beserta
ketukan yang bisa merobohkan pintu bilikku ini
kena la bgun jugak

bgun basuh muka gosok gg
terus capai camera
sungguh kurang sopon gituhehehehehe

actually Sabtu tu anniversary akak
so dia nk celebrate la
tp pagi benau coz hubby dia kerja so
kena la celebrate awal2...
(takder la awal sgt kul 9 lbh gak)

nilah antara pic y di snap
teramisu cake

my sis n his son (along)


No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI