HOME MY BLOGSHOP

Thursday, April 29, 2010

MiSs ThEm So MuCh


Syimayoe ija lini goku
arni sinchan zura ija syue

umi bos

tadi saya dok jalan2 kat blog ngan FB kengkawan saya... tetiba terasa windu sangat ngan dorg... bila baca citer masing... teringat plak zaman masa belajar kat UUM dulu... masing2 ader kerenah masing2..macam2 kenangan terlayang di kotak fikiran... rindu sgt2 ngan korang... bila kita nak kumpul lagi ea...eii cam tak sabar nak tunggu bulan Julai...knapa? sbb bulan Julai Syma ckp nak fligh ke Semenanjung... so bila dia dah flight ke sini dapat la ktorg berkumpul semula.. mesti besh kan... korang, betul2 windu nak jumpa ngan korang sumer.... mesti riuh kan bila dapat jumpa n kumpul semula......tapi tu lagi 2 month...huhuhuuhu.....
ermm bila dok baca coretan korang kat buku profile yang kita buat masa kat U dulu macam kelakar pun ader gak... seronok giler sampai org leh gelak sorg2 bila baca...
skrg ni pun dah macam2 plan ader dalam kepala ni....tak sabarnya....korang la sahabat suka duka aku...sesama tertonggeng masa belajar...sesama berjaya...sesama giler2...sesama suka shopping..sesama suka wat lawak bodoh...sesama susah senang..sesama suka gaduh2...sesama suka jenjalan... sesama photogedik wakakak... apapun korg tetap paling besh buat aku...walaupun 3 4 tahun cuma kita bersama dan berkenalan....

5 comments:

  1. cik wada!
    aku terharu weh!
    aku lagi la rindu kat korang.
    xsabar tau nak jumpe korang sume..

    ReplyDelete
  2. huhuhuu
    tetiba jer rindu giler ngan korg
    teringat zaman blaja dulu lak
    eh cepat ler flight kemari

    ReplyDelete
  3. ija pun rindu korang jgk
    rindu sgt..;(
    x sbr nk meet up bln 7 ni
    aritu jmpa
    tp x puas
    klo kita bley plan g holiday bln 7
    lg besh kn..;)

    ReplyDelete
  4. aaa..tak pe nanti kita plan ea..
    mana kita nak g nanti
    tu ari dah jalan Kedah Perlis dah

    ReplyDelete

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI