HOME MY BLOGSHOP

Tuesday, April 27, 2010

Kursus Sukarelawan Sukan Malaysia

hari Ahad yang terisi dengan xtvt
minggu ni xtvt penuh
hehehehe
bangun jer tido
mandi solat siap nk g kursus
pukul 7.30 dah kena ader kat dewan kursus
fuhh penat dah la smlm travel
arini kena dok kat dlm dewan
seharian lak tu....wahahaha
tengok ramai kan peserta kursus
semua bersemangat harimau
sbb pakai baju harimau..hahaha
ni masa fasi tgh bagi taklimat
pasal nk jadi sukarelawan
yang hebat gitu....
seronok macam2 aktiviti ader
kadang2 fikir macam kelakar la plak
berlari ke sana ke mari
kat dalam dewan tu
dah la panas..
peluh tu tak yah ckp la
penat mmg penat tapi seronok sgt
enjoy giler...
walaupun lone ranger
tapi kat sana jumpa la kwn2 baru
tu yang seronok tu

Actually kursus ni utk sukan malaysia yg ke 13......
so after kursus seharian tu..
hasilnya saya dapat la jadi
LO untuk sukan Tinju
hahahaha
mcm tak percaya la plak
tapi itu bukan finale lagi la may b akan
ader perubahan nanti...

tengok la muka pun dah berminyak
dah rasa macam tak selesa dah badan ni..
masa snap pict ni
tengah lelax2 untuk continue da next xtvt lak
dewan tu kosong coz sume dok sibuk2 p mkn..
so dapat la saya rest kejap
k lah dah ngantuk ni
sambung besok2 plak...
nite chow chin chow
muahhhhaa

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI