HOME MY BLOGSHOP

Wednesday, February 3, 2010

MeLaKa aGain- MIBC n Melaka Planetarium

pelbagai aksi terbang dilakukan


di depan pintu masul Advancer Science Centre
MIBC-melaka international bowling centre

Jeng..jeng..jeng..
Actually masih penat lagi masa trun ke melaka
last week, coz smlm (29/1) br smpai dr Jhr
dah kul 1 pagi....
still tired but atas permintaan my frenz
and also have da dinner with them
gagahkan diri jugak trun Melaka
sbb sy tak suka buat kwn2 sy tak gembira
hehehehehe
smbil tu blh amik brg2 yang masih ader kat umah lama
coz rumah sewa lama pun dah nk serah blik
First sampai Melaka meet my frenz la
chit chat go out for lunch
then ade ajer plan dorg
tengahari tu kitaorg kuar p MIBC
buat apa?
apa lagi main bowling la...hahaha
si kecik aida tu dah tak sabo nk tunjuk bakat
maklumlah nak balas dendam atas kekalahan lalu
kuang kuang kuang
then ptg plak kitaorg ke Melaka Planetarium
hmmm ader apa?...
Advancer Science Centre
biasa la dia mcm pusat sains
cerita ttg planet, angkasawan, dll
then ader tayangan 3D
yang kelakarnya masa tayangan ni
boleh plak sy tertido...sbb penat n ngantuk sgt
tambah plak 3D dia agak bosan skit ler
lagi satu sbb kerusi dia dibaringkan
fuh sedap tido...

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI