HOME MY BLOGSHOP

Monday, January 4, 2010

XTVT Memancing





hehehehehe.... gaya seorang pemancing.... actually dah lama tak melakukan xtvt seperti ini selepas berpindah ke putrajaya... dulu masa aya kat melaka aya rajin ikut abg2 aya (geng opis) g memancing...tak kira ler mancing udang ker ikan ker....aya mesti ikut..hahahaha...best walaupun bosan kerana penantian itu satu penyiksaan...bukan senang nak dapat tau lama kena tunggu.. tapi biasanya aya hanya jadi pemerhati je lah...hahahahaha....takpun tukang bagi semangat...
ni masa aya ikut family akak aya g semenyih...hahahaha..
aya berjaya tarik ikan yang dipancing adik aya tapi malangnya dek keran ikan itu terlalu besar dengan kudrat aya maka ikan itu pun terlepas semula dalam kolam tu.....apa yang aya dapat hanyalah daun2 pokok...kuang3..jangan pelik dan hairan kerana masa aya tarik ikan tu tali pancing aya melayang ke belakang dan tersangkut kat pokok tu pasal ler aya dapat daun jer.... hahahahaha
kelakar giler masa ni sume org kat kolam tu gelakkan aya...aya pun gelak macam nk pecah perut2 ni..

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI