HOME MY BLOGSHOP

Thursday, January 14, 2010

Cruise Tasik Putrajaya

ini masa sampai kat dataran Masjid Putra tu...ngah tunggu cukup korum nak gerak g kat tempat cruise....ini sume antara pegawai n staff unit pemantauan dan penilaian ler...yang paling menyerlah tu Puan Saz..wah cantik baju dia... mahal tau tu pasal bodyguard ader kat sebelah..hehehe






ni plak masa kat ruangan menunggu.. sumenya antu kamera...sume posing jer lau nmpk kamera tu nk capture gbr.. nmpk tak kapal kat blkg tu..ar tu la cruise yang bakal ktorg naiki..... utk lunch hour package dia RM75/net...



masa ni.. perut dah kenyang so masa utk bersuka ria di atas kapal..time to take da photo on da cruise.... lihatlah aksi2 mereka...bermacam gaya ader.... comel2 belaka kan...hahahahaha
(maaf ler ya tetiba ader lak yang tersesat sorg kat gbr tu... -jgn marah ea)

masa ni panas giler kat atas tu..mata pn

tak pat buka...silau...

me n saz

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI