HOME MY BLOGSHOP

Monday, April 13, 2009

SekiTaR MuziUm KesULtaNan MeLaKa


jeng2...sowi la gambar ni blur skit macam tempat beriklim sejuk sebab berkabus plak....masa ni aya kat muzium kesultanan melaka....almaklumlah dah petang so muzium ni pun dah tutup so jalan2 kat luar jelah... cantik rekabentuk dia.....besar dan panjang plak tu..... rugi sebab tak dapat masuk... ermm tak pe2 len kali blh dtg lagi....

ermm sebab tak dapat masuk berposing kat atas tangga
pun jadilah... cantik tempat dia.,,, mesti kat dalam lagi cantik agaknya.... ini sebenarnya berposing sebab dah penat berjalan so jumpa tangga apa lagi mula la nak bersantai la...masa ni dah sakit kaki giler.... kerja berjalan jer.....rasa lega dapat berehat sekejap bersama kit kat...hahahahaha


ini gambar masa kat taman larangan... mungkin dulu ni kawasan puteri2 sultan bermain kot sebab kat dalam kawasan ni taman dipenuhi ddengan bunga2..... ermm ni masa naik jambatan kat bawh tu sepatutnya ader air tapi dah kering so dah takder air la.... lau lalu sini sampai hujung jumpa kolam...tapi dah tak cantik la....kuang3.....masa ni dah nak gerak g tempat lain plak...ermm dah puas jalan2 kat sekitaer muzium ni... best....

3 comments:

  1. tu namanya model ibu2 tangga bkn anak2 tangga....hahahahaaa.tu konon2 berangan jadi anak raja lah tu...tlg sikit ye...ingat awk anak pak wi tau hahaaaaaaaa.

    ReplyDelete
  2. xada jgk gmbr sy......majuk lah gni....kuakuakuakua.......

    ReplyDelete
  3. iyalah saya ingat lah saya anak en sgawi yang paling cute n manja...hahhaha....paling nakal lagi...hahaha

    ReplyDelete

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI