HOME MY BLOGSHOP

Monday, April 13, 2009

jalan2 d St Paul, Melaka

jeng3..... ni masa kat atas kota a fomosa...fuh penat ooo naik tangga nak sampai kat atas ni....tp disebabkan nk tengok pemandangan dari atas sanggup tu.....hahahaha sapa yang tak larat dinasihatkan tak payah la naik kang semput plak...hahahaha

ermm kat sebelah tu plak gbr saya tgh dok melihat rekaan bangunan lama yang mempunyai banyak sejarah... tgh dok mikir macam mana la org dulu2 boleh terfikir nk buat bangunan cam gini....... hahahahaha

ini plak ala2 macm filem hindustan.... hahahaha tgk tu nampak tak muka yang kat sebalik tembok tu.. macam aksi pujuk memujuk la plak....hehehehe...mengintai ea t cheq report kat mak cheq ru tau.....

ermmm yang kat sebelah kanan plak gbr aya ngan member aya tu la... berlatarbelakangkan pintu gerbang tu(ntah nama apa lupa plak)..... ermm cantik kan masa ni dah nk turun ke bawah...penat tau turun tangga macam nak tercabut kaki ni tingii.....nasib baik pakai sandle kalau tak dah tercabut kaki......

akhirnya berjaya juga sampai ke bawah...hahahaha setelah berjaya menuruni beratus-ratus anak tangga....turun2 je jumpa meriam lama ni...hahaha posing la apa lagi....1 2 3 snap....... konon2 nk lepaskan meriam ni ar antar utusan balik kg.....kahkahkah....
sekali meriam ni tak berfungsi daaaaa.....kuang3

3 comments:

  1. ingatkan mak lang nak hantar kan utusan kat kg ada org nak dtg meminang...hahahaha.weyyg ni org dah penah naik fuuuuuhhh mencabar beb seb bek masa tu tak menandung....

    ReplyDelete
  2. adalah jgk gmbr den walaupun kcl..........

    ReplyDelete
  3. kahkahkah....utusan meminang....
    kuang3..teruk ler mama aliff ni...ader ke patut suh mak lang antar utusan meminang pakai meriam...paling2 komen mak lang antar naik jet peribadi kan aliff

    ReplyDelete

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI