HOME MY BLOGSHOP

Friday, December 26, 2008

xtvt d Sg MeLaKa







Melaka is most beautiful place to visit......

one of the place is Taman Rempah at Sg Melaka....


Masa ni ada Pesta Sg Melaka 2008... so aku pun tak melepaskan peluang untuk turut serta melihat keindahan di kawasan Taman Rempah Sg Melaka pada waktu malam dengan menaiki 'river cruise' ala2 mcm kat Tasik Putrajaya tu la... tp yang kat Putrajaya tu nampak ekseklusif skit la.... kat sini cruise dia biasa2 jer cuma bertambah lawa dan menarik sebab dihiasi dengan lampu2 yang colourful tu...so npk lagi beautiful la....mcm cruise berhias la.....(tgh gbr y tgh tu)....

memang besh giler naik cruise ni sepanjang sg Melaka...Perjalanan ni mengambil masa 45minit.... sepanjang menyusuri sg Melaka ni dapat tgk mcm2 bangunan yang dihiasi lampu2 yang sungguh unik sekali.....hahahahaha,,melaka ni mmg pelik kat jambatan pun dia letak lampu jugak...tp cantik..rs mcm kat oversea jer.....tak percaya anda kenala p sendiri...best...


2 comments:

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI