HOME MY BLOGSHOP

Saturday, December 27, 2008

MeNarA TaMinG SAri



haloooooooooooooo...

whatup...what up...


ni aku p jalan2 lagi....bosan dok umah hujung minggu takder menda nak buat so apa lagi aku pun merayap la ke Melaka Raya.... nk buat apa?... bukan shopping tapi jalan2 makan angin jer...kahkahkah...

aku merayap p Menara Taming Sari... Menara ni letak kat tengah2 bandar Melaka dekat jer ngan MP (Mahkota Parade) n Dataran Pahlawan.. Tinggi juga la menara ni 110meter.... bila naik jer kena byr RM 10 (tnjuk ic tau).... kalau tak kna byr mahal....hahaha bila naik kna duduk diam2 sbb benda ni dia pusing2 tau.. kalau korang dok tak diam korg yang akan ponin pastu fhm2 sendiri la ea... besh naik menara ni sbb dapat tgk negeri melaka la lbh kurang... pastu korg dpt la tgk laut China Selatan... kalau naik siang hari la kalau naik mlm hari apa pun tak npk la..... npk lampu2 jer....

cuba tgk gbr yang kat sebelah kanan tu masa tu dah sampai atas dia berenti pusing2 sambil bagi penerangan la..... npk kat blkg tu kecik2 jer rumah bila tgk dr ketinggian 110meter ni... sbnrnya takut nk berdiri tapi kna paksa jgk sbb nk amik gbr....hahahhaa

ni gbr masa dah sampai bawah dah...masa nak turun ya Allah laju jer...kecut perut aku.... hahahaha...... tapi takder la laju sgt pun saja jer kelentong korang..... cuba la naik mesti korang akan rasa besh yang amat sangat..... percayalah.....................










2 comments:

  1. wah ni pasti kena pi ni bila baliok melaka ni tapi mr. azman nak ke pegi tu.tau jelah dik oi abg ipar ko bkn rajin berjalan

    ReplyDelete
  2. hahhaha
    kalau dia tak nk p..
    meh mak lang dia bawa p jalan2 kat melaka,,hahhaa

    ReplyDelete

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI